dinsdag, september 08, 2015

canvas met acryl verf

Dit blogbericht stond vorige week al klaar maar...
het was me niet gelukt, het werd niet geplaatst.

De computer kreeg een flinke update,
de foto's stonden niet dáár waar ik het gewend was... grrrr.
Dat met die foto's ben ik nog niet helemaal uit maar ik kan deze
nu wel weer terug vinden tussen de (zovéél) andere foto's! (ugghhh)
...wat een ergernis als het niet werkt zoals jij dat wil/gewend bent...

Maar vandaag de computer weer eens aangezet
en ik ben al een paar uurtjes bezig.
Scannen/updaten, zoeken naar de foto's en hier dan eindelijk
hét blogbericht met de foto's!
...van mijn canvas.
 
Heb hier meerdere lagen acryl verf opgedaan,
strepen getrokken met een steel van een penseel.
Gestempeld en met een embossing poeder gewerkt. 
  
Hier is de glans te zien, van de bloemen bewerkt met embossing poeder.


Bij Creabest in Ommen is het doek 'live' te zien.


1 opmerking:

  1. Mooi Hoor! Moet ik toch maar een in Ommen gaan kijken!
    als ik daar in de buurt ben!

    BeantwoordenVerwijderen