maandag, februari 23, 2015

transparant materiaal...

bij Dutch Card Lovers (klik)
hebben ze een challenge lopen
waar ze willen zien,
 dat je transparant materiaal hebt gebruikt.
Nou, met die gedachte heb ik deze kaart gemaakt.
 
Met mijn nieuwe stans en embossingmal heb ik deze vlinder gemaakt.
Het lijkt mij een stans waar ik nog véél plezier van kan hebben...
 
 
de achtergrond is gemaakt met gelli plate.
Het was een hele lichte afdruk en heb daarom
het sjabloon er weer opgelegd en met een geel inktkussentje
de bloemetjes kleur gegeven.



uit een goede gelli afdruk heb ik deze bloem gehaald.
Randjes en het hartje hebben kleur gekregen
en met wat glossy accents en glitters het hartje versierd.

het is dan géén transparant materiaal maar om
transparant te benadrukken heb ik de tekst eruit gehaald en
aan de binnenkant geplakt.
(oeps, geen foto van gemaakt)

het lijfje van de vlinder heeft ook wat glitter gekregen

 

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gedaan hoor met leuke technieken. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige artsy achtergrond en erg mooie kaart zo met de transparantie vlinder! Dank voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen