vrijdag, oktober 31, 2014

liftchallenge #75

het is echt een leuke liftchallenge -klik-
en heb een 2e kaart gemaakt.
Hier is de achtergrond gestempeld,
links op de 4 cirkels (gemaakt met een pons)
heb ik met een cirkelstempel nog 4x gestempeld.
 
met een bloem op de strook
en een bloem op het label
is de kaart af.
 
bij deze kaart heb ik ook 'spetters' gemaakt
met chalkboard - hot chocolate,
maar heb ook een keer met het pompje eroverheen gespoten,
je kan het een beetje zien glimmen op de foto hierboven.



4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en een perfecte lift lijkt me zo(ik heb even gekeken)
    Gezellig weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo enthousiast bent, deze is ook heel geslaagd! Dank je wel voor je tweede inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat we je hebben kunnen inspireren om nog een kaart te maken, je bent lekker bezig! Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht even, hé die ken ik, maar ik zie het verschil hoor. Leuk dat je nog een kaart instuurt. Deze oogt rustiger, en spreekt me meer aan. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen